joi, 2 ianuarie 2014

2014 - An nou, dorințe noi :)

Luna decembrie a fost o lună încărcată, dar foarte frumoasă pentru mine. Am reușit să deschid magazinul www.sophienatural.ro și chiar să am marea bucurie de a avea primele cliente fidele. Cu această ocazie, vreau să vă mulțumesc dragele mele, pentru încrederea pe care mi-ați acordat-o și pentru feedback-ul vostru! Faptul că vă plac produsele pe care eu le realizez cu mare drag, nu poate decât să îmi umple inima de bucurie!

Crăciunul ne-a găsit acasă, în familie și a fost cu atât mai frumos cu cât Sofia a conștientizat și mai bine că vine Moș Crăciun și ne-am bucurat toți de bucuria ei. Am făcut cozonaci, mâncare tradițională românească și am băut vin fiert lângă brăduțul nostru. Ce să mai, pentru mine asta este fericirea, să fiu lângă soțul și fetița mea, oamenii care mă inspiră și mă susțin în toate!

Pentru anul 2014, îmi doresc sănătate, optimism, să mă bucur de fiecare moment lângă dragii mei, dar și să fac câțiva pași mari în ceea ce privește dezvoltarea proiectului Sophie, căruia mă voi dedica aproape în totalitate. Până una alta, cât de curând voi aduce câteva produse noi în magazin, care acum sunt încă în faza de testare. Tot ce vă pot spune e că vor fi așa cum v-am obișnuit, adică delicios aromate, 100% naturale și cu ingrediente organice! :)

Tot în 2014, o să discut aici pe blog de subiecte interesante, precum beneficiile produselor naturale fie ele cosmetice sau alimentare, sfaturi personale pentru un regim de viață mai sănătos, idei de întreținere a părului și pielii la îndemâna oricui și multe altele.

O altă dorință personală pentru 2014 este vă vizitez alături de familia mea, mai multe locuri minunate din România și să ne bucurăm astfel de ce avem frumos în țara noastră. De ce nu, să mă și inspir pentru rețete noi de cosmetice :)

Nu îmi doresc lucruri extraordinare pentru noul an, ci lucruri simple, pe care știu că le pot realiza. Îmi doresc să nu uit niciodată să mulțumesc pentru ce am și să dăruiesc și eu la rândul meu bucurie celor din jur.

Vă doresc și vouă un an cu mai multă încredere în voi, în Dumnezeu, un an în care să iubiți mai mult, să dăruiți mai mult și să iertați mai ușor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu