marți, 21 mai 2013

Cafe latte - cremă de mâini hidratantă

Știți mirosul cafelei proaspăt făcute dimineața...sau mai degrabă mirosul delicios de cappucino...așa miroase această cremă pe care am făcut-o exact cu gândul la cafea, deoarece mereu mi-am dorit să port acest parfum cu mine pe parcursul zilei :) Nu vă imaginați că parfumul este unul puternic...este delicat, parcă stins cu lapte, de aici și numele apetisant :)

Am ales să folosesc un unt prețios, cel de cafea, împreună cu extractul de cafea,dar și un alt unt rar, cel de tucuma. Mi-am ”îndulcit” cafeaua cu ceva extract de caramel, ca să îmi iau și porția de dulce a zilei. Combinația m-a făcut fericită! :)

Așa că acum mă pot lăuda cu 2 creme de mâini, creație proprie -”Îndrăzneața” (detalii găsiți aici) cu scorțișoară și ”Cafe latte” cu cafea și caramel. Amândouă conțin aloe vera bio și unturi naturale, prețioase, precum mango, tucuma sau cafea. Alte ingrediente sunt apa distilată, glicerina vegetală, emulsifiantul vegetal și vitamina E.

Și această cremă este conservată tot natural și din acest motiv este necesar să fie păstrată la loc întunecat si uscat, neapărat răcoros, de preferat la frigider. Cu toate acestea, pe mine m-a însoțit ”Cafe latte” vreo zile la Roma și s-a comportat foarte bine, chiar dacă am ținut-o în bagaj.

Dacă vă intrebați de ce aleg să realizez produse ce se păstrează la frigider, răspunsul este simplu: îmi place ca orice consum, să fie proaspăt și natural! :)

P.S. Deși am cam lipsit de pe blog, să știți că nu stau degeaba, ci pregătesc niște etichete foarte drăgălașe, pe care le voi prezenta cât de curând aici. Cele pentru unturile de corp sunt gata și sunt absolut delicioase! :)




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu