miercuri, 8 mai 2013

Noutăți de primăvară :)

 
 

Așa cum vă ziceam, în ultima vreme am tot făcut câteva ”bunătăți” numai bune de întins pe piele, așa că această postare are rolul de a vă face poftă! :) Și cum unturile mele sunt inspirate de apetisantele cupcake-uri...vă las să salivați la imaginea de mai sus :))
 
Cred că știți deja, la mine plăcerea pentru cosmeticele organice se combină cu plăcerea pentru deserturi delicioase, așa că nu trebuie să vă mire când vă zic că toate unturile de corp pe care le fac sunt de-a dreptul ”să te lingi pe degete” :))
 
Dacă despre ”Ciocolată spumoasă” și ”Deliciul meu” v-am vorbit deja, vă anunț cu mare drag că lor li se alătură și:
 
  1. ”Apetisantul” - cu cocos și fructul pasiunii
  2. ”Dulce Amărui” - cu ulei de prune, vanilie și cocos (aroma inconfundabilă a marțipanului autentic)
  3. ”Cafe Caramel” - cafea și caramel
O altă noutate, este o cremă de mâini care deja e preferata mea și care merge de minune la împreună cu untul de corp, ”Cafe Caramel”, deoarece este subtil parfumată a cafea cu lapte! Așadar...v-o prezint pe ”Cafe Latte”! (cu unt de tucuma, unt de cafea și caramel).
 
Alte noutăți...tonic pentru ten și corp, spumă demachiantă, loțiune de plajă cu filtru mineral, ulei după bronzaj, etc.
 
După cum vedeți, vom avea multă activitate aici pe blog, unde vă voi prezenta fiecare produs în parte! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu