joi, 5 decembrie 2013

Cură de detoxifiere în 3 zile - ziua 2

 

Așadar...să continuăm! :) Însă nu înainte de a vă zice că pe lângă ce am scris la ziua 1, am mai băut vreo 500 ml limonadă și 400 ml de fresh de portocale cu spanac (totul bine făcut la blender).

Ziua 2...a fost mai ușoară decât credeam. La micul dejun am băut un shake consistent făcut din 1 banană, 1 avocado, 750 ml fresh de portocale și o mână de fulgi de ovăz ( cantitatea este pentru cel puțin 2 pers/ eu am împărțit-o cu soțul), așadar până la prânz nu am mai mâncat decât o pară.

Prânzul, a constat din 2 castronașe de ciorbă de lobodă (4 legături de lobodă, 2 tulpini țelină apio, o ceapă mare, mult mărar, pătrunjel și leuștean, sare, piper) cu ceapă verde. Cam la o oră după, am mai mâncat în loc de desert, o mână de nuci și caju cu miere.

Pe la 5, am mai băut un suc de portocale (tot vreo 400 ml), iar seara am încheiat-o cu salată mare compusă din: salată verde, radicchio, rucola, ceapă verde, ridichi, roșii, lăstari de lucernă și fasole fiartă (singurul compromis, deoarece e fasole fiartă la conservă, însă aleasă cu grijă să nu conțină zahăr). Cam la 30 de minute după masă, am mai băut iarăși limonadă (ce să zic, rinichii sunt puși la treabă :)).

Cam așa merge la mine detoxifierea aceasta de 3 zile. După ziua de mâine, voi mânca și lactate și până de Paște voi reintroduce și oule și eventual niște pește. De Paște, cozonac făcut de mine, 2 (hai 3, sau 4 :)) sărmăluțe de vită făcute de mama-soacră și multe salate verzi :)

Post ușor și ”la mulți ani!” sfinților de azi! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu