joi, 5 decembrie 2013

Sophie - despre creme făcute cu drag

 
 
 
Am mai făcut încă un pas mic...către Lună! :) Vă prezint cu mare bucurie noul logo, creat cu talent de Crazy Designs. Pe toate cremele făcute cu drag și multă responsabilitate, veți regăsi mica narcisă galbenă, simbolul unui nou început, plin de realizări.
 
Până acum mă mândresc cu o gamă delicioasă de unturi de corp (al căror etichete deja sunt gata), o gamă de creme de față și 2 creme de mâini apetisante, 3 produse cu efect reparator, dar și alte produse pe care încă nu vi le-am prezentat :).
 
Numele acestora sunt alese de mine și aș vrea să vă prezint și vouă lista completă a produselor testate și deja apreciate de cunoscuții mei.
 
Cremele de față se prezintă în fața voastră cu următoarele denumiri:
 
  1. ”Nuci cu miere”, cremă hidratantă de noapte (ten normal, mixt, uscat)
  2. ”Piersicuța pufoasă” cremă ultrahidratantă de zi (ten uscat și foarte uscat)
  3. ”Rosa”, cremă hidratantă cu trandafiri de zi (ten normal, uscat)
  4. ”Luminoasa”, cremă matifiantă cu proprietăți antipigmentare (ten mixt/gras, ten pigmentat)
  5. ”Flori de portocal”, cremă matifiantă (ten mixt/gras)
  6. ”Răsfăț regal”, cremă antiage pentru ten matur
  7. ”Sole”, cremă antiage cu coenzima Q10 (ten normal, ten mixt/gras)
  8. ”Elegantul”, loțiune hidratantă aftershave
Cremele de mâini, sunt 2, dar de senzație:
  1. ”Îndrăzneața”,  cremă hidratantă cu scorțișoară
  2. ”Cafe latte”, cremă hidratantă cu cafea și caramel
Unturile de corp, pe care îți vine să le mănânci, tentează cu următoarele denumiri:
  1. ”Ciocolată spumoasă”, unt de corp cu unt de cacao brut și vanilie
  2. ”Deliciul meu”, unt de corp cu lămâie, vanilie și caramel
  3. ”Apetisantul”, unt de corp cu cocos și fructul pasiunii
  4. ”Cafe caramel”, unt de corp cu cafea și caramel
  5. ”Dulce amărui”, unt de corp cu vanilie și ulei de prune, miros delicios de marțipan
Cremel reparatoare și protectoare, sunt excelente pentru piele sensibilă, iritată:
  1. ”Prietenul meu”, unguent cu gălbenele și cătină (prietenul bebelușilor, copiilor și adulților)
  2. ”Catifel”, cremă densă reparatoare pentru călcâie și coate
  3. ”Atingeri delicate”, cremă ultrahidratantă, fără parfum, special concepută pentru pielea iritată, mai ales cea a copiilor și bebelușilor
Normal că nu mă opresc aici și vă pregătesc și alte surprize :)
 
Pe toți cei care iubiți produsele handmade, naturale, realizate cu ingrediente organice, vă invit să găsiți aici pe blog informații folositoare și să urmăriți în evoluție dezvoltarea unei idei frumoase inspirată de fetița mea, Sofia.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu