miercuri, 28 august 2013

Untul de cafea - deliciu pentru piele


 

Untul de cafea, este obținut prin hidrogenarea uleiului presat la rece al boabelor prăjite de Coffea Arabica, fiind un unt cu un puternic miros de cafea proaspăt făcută. Este un unt mai puțin cunoscut, dar și mult mai scump, procesul de obținere fiind mai complex decât la alte unturi.
Consistența este onctuoasă, cremoasă, se topește imediat în contactul cu pielea și penetrează rapid. Culoarea sa este una apetisantă, de cafea cu lapte :)

Femeile îl preferă datorită proprietăților sale antioxidante și hidratante, fiind întrebuințat atât pentru întreținerea corpului cât și a părului. De preferat, este să îl utilizați seara, după duș, pe pielea ușor umedă. Dimineața veți avea o piele moale, hidratată și extrem de plăcută la atingere!

Îmi place acest unt în mod deosebit, deoarece mirosul său ademenitor de cafea îl face să fie un ingredient aparte, mai ales în cremele de mâini și corp.  Până acum, l-am testat în două produse, Cafe Caramel , unt de corp, și Cafe Latte, crema de mâini. Deși ambele sunt apetisante, de crema de mâini chiar nu mă pot despărți! :)

Datorită texturii sale luxuriante se poate folosi ca atare, sau într-o combinație precum cea de mai jos:
  • 20 gr unt de cafea
  • 45 gr unt de cacao
  • 35 ml ulei de migdale
  • 2 ml extract de vanilie
Se topesc pe baie de aburi toate ingredientele, se dau la rece într-un vas până se întărește parțial compoziția  și apoi se mixează cu mixerul câteva minute, până veți obține un unt de corp cremos și aerat. That s it! Simplu, aromat și  foarte eficient! :)

Poate fi și un cadou foarte drăguț pentru cei dragi, sau vă puteți bucura doar voi de el! Your choice! :)

2 comentarii:

  1. Salut,
    Cred ca e delicios! Si eu ador mirosul de cafea!De unde ai luat untul de cafea?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Mihaela,

    Eu imi comand untul de cafea din Anglia. Am vazut insa ca a aparut si la noi, incerca cu un search pe google! De mirosit, chiar miroase super! :)

    RăspundețiȘtergere