sâmbătă, 9 februarie 2013

Și noi ce mai bem? :)

Și noi ce mai bem....sănătos și gustos la micul dejun?... Ce vă trecea prin minte? :)
Daca nu aveți nicio idee, vă fac eu câteva sugestii. Mai întâi, trebuie să vă spun că eu nu beau decât băuturi gustoase, nu pot sub nicio formă să fac un compromis de dragul sănătății și să beau și amestecuri mai puțin agreabile, deși am încercat de câteva ori. De câte ori s-a întâmplat asta, sincer vă spun că am regretat. Prietenii mei stiu ce despre ce vorbesc :).

Gata cu vorbăreala, iată lista mea de smoothie-uri delicioase (pt. 2 pahare):
  1. Smoothie cu sfeclă roșie
  2. Smoothie verde
  3. Smoothie tropical
  4. Smoothie măr și morcov
  5. Smoothie fructe de pădure

Smoothie cu sfeclă roșie
  • 2 sfecle roșii de dimensiuni medii
  • 6 portocale mari
  • 1 banană
Preparare: stoarceți portocalele, spălați și curățați sfeclele de coajă, apoi le tăiați cubulețe și împreună cu sucul de portocale și banana le puneți în blender. Blenduiți la viteza cea mai mare, până ce totul devine un amestec omogen! Beți cu pofta!


 

Smoothie verde
  • 6 portocale sau 6-8 mere
  • 1/2 avocado copt
  • 2 mâini spanac proaspăt (eu folosesc baby spanac)
Preparare: stoarceți portocalele, avocado îl tăiați cubulețe și adăugați toate ingredientele în blender. Apăsați ”pulse” sau viteza cea mai mare și obțineți un smoothie fin, în care vă garantez că veți simți doar gustul de portocale (și eu am rămas surprinsă când am baut prima dată).
 
 
Smoothie tropical
  • 6 portocale
  • 1/2 ananas
  • 1/2 banană
  • 1 mango
Preparare: Stoarceți portocalele, tăiați ananasul, mango și banana cubulețe și adăugați toate ingredientele în blender. Când compoziția e omogenă, gata și minunăția tropicală! Ce aș bea și eu unul acum...yummy!
 
 

Smoothie măr și morcov
  • 8 mere
  • 6 morcovi
  • 1/2 avocado copt
 
Preparare: Stoarceți merele și morcovii în storcătorul de fructe, tăiați avocado cubulețe și puneți toate ingredientele în blender la viteza maximă pănă la omogenizare.

 
 

Smoothie fructe de pădure
  • 150 gr afine
  • 150 gr zmeura
  • 300 ml lapte
  • 150 gr iaurt
  • 2 linguri miere
Preparare Toate ingredientele se adaugă în blender și se blenduiesc până la omogenizare. Afinele și zmeura pot fi și de la congelator și puse direct în blender, sau puteți să așteptați să se dezghețe. E foarte bun!
 

Într-un post viitor, vă voi vorbi și despre beneficiile pentru sănătate ale acestor smoothie incredibile. Pentru mine, un astfel de smoothie reprezintă micul dejun zilnic și niciodată nu mi-a fost foame mai devreme de 13 00, în contextul în care îmi incep ziua la 7 30 - 8 00.

P.S. : Pozele nu îmi aparțin, dar le-am ales astfel încât să corespundă perfect realității.
          Cantitățile sunt estimative.

See you next time! :)

2 comentarii:

  1. Chiar ca yumm... si eu am avut o perioada in care un smoothie dimineata imi tinea de mic dejun si ma simteam mult mai plina de energie si usoara, chiar m-ai inspirat sa ma reapuc de smoothies! In Asia, luam mango galben (ei ii ziceau mango Thailandez care e putin mai dulce decat cel verde), foarte moale si copt pe care il vindeau si cu un iaurt mai gras putin ieseau un lassi super gustos :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow...sa tii minte cand vei pleca iar in calatoriile tale sa imi aduci si mie un asemenea mango! :)) mi-ai facut o pofta...:)

    RăspundețiȘtergere