luni, 25 martie 2013

Prietenul meu - unguent de gălbenele și cătină

Da, în perioada concediului de maternitate, mi-am descoperit o pasiune! :)  Nu știu ce se întâmplă cu noi mămicile, dar perioada de creștere a copilului se pare că ne inspiră să facem lucruri noi și frumoase :)

Fără să îmi propun să-mi descopăr vreo pasiune, fără să mă gândesc la business-uri aducătoare de averi în timp scurt (ya, right, dream on! :)), ci doar cu gândul de a proteja pielea sensibilă a fetiței mele, am început să experimentez acasă și să concep rețete de produse cosmetice homemade pe care în timp le-am îmbunătățit și de care acum se bucură atât familia mea, cât și prietenii apropiați. Și uite așa pot spune cu multă bucurie că în sfârșit am o pasiune! Știam eu că va veni și ziua aceasta! :)

Partea cea mai plăcută din toată chestia asta, pe lângă aprecierile apropiaților și satisfacția personală, e bucuria Sofiei atunci când vede că mă apuc de preparat și fericirea ei când o las să își bage degețelele în ”chema” special concepută pentru ea! Vedeți de ce consider că bebeii noștri ne inspiră? :)

Și cum aseară am făcut un lot nou de unguent de gălbenele și cătină (care apropo, este nelipsit din casă de când s-a născut Sofi), cu care i-am tratat Sofiei toate iritațiile de la căldură și zonele uscate, vă las mai jos cu câteva imagini și informații despre produs:
 
 
 
 
Ingredientele folosite și proprietățile acestora:
  • ulei de migdale, presat la rece, certificat organic
  • ulei de cătină, presat la rece, certificat organic
  • unt de cacao, certificat organic
  • ceară de albine, nepurificată, certificată organic
  • extract de gălbenele, certificat organic
  • vitamina E
Uleiul de migdale este un ulei recomandat pentru pielea iritată și uscată, fiind un ulei emolient și hrănitor.

Uleiul de cătină este un ulei cicatrizant și calmant de excepție, bogat în provitamina A, vitamina E, omega 3, omega 6 și omega 7. Recomandat pielii uscate, iritate, dar și în caz de arsuri.

Untul de cacao este un unt emolient și hidratant, recomandat pielii uscate și deshidratate.

Ceara de albine nepurificată este un agent de textură natural, cu un miros dulce și plăcut de miere.

Extractul de gălbenele are capacități remarcabile de a calma arsurile și inflamațiile și este un aliat de excepție al pielii fragile, sensibile și iritate.

Vitamina E este un antioxidant natural foarte bun, recomandat oricărui tip de piele.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu