vineri, 29 martie 2013

”Răsfăț regal” cremă antiage cu extract de orhidee royală și argan

 
  

Așa cum menționam în postarea trecută, am realizat o cremă pentru noi toate de peste 25 de ani (cică de la vârsta asta vin și ridurile :p) și am avut grijă să conțină câteva ingrediente ”vedetă”: argan, rosa mosqueta și extract de orhidee royală, toate certificate organic.
 
În poză, se vede ambalajul la care m-am hotărât pentru moment, dar nu e exclus să găsesc și variante și mai bune. Și cum v-am zis și în alte postări, am luat-o pe un drum care mă fascinează și nu mă mai pot opri, așa că nu va dura prea mult și cremele mele vor avea și etichete personalizate, adecvate conținutului. Până atunci, muncim, creăm, experimentăm, testăm și povestim pe blog! :)
 
Să vedem și lista de ingrediente:
 
 
-apă
-ulei de argan, nerafinat, organic
-ulei de rosa mosqueta, nerafinat, organic
-ulei de migdale, nerafinat, organic
-alcool etilic natural
-extract concentrat de orhidee royală, organic
-emulsifiant vegetal
-glicerină vegetală
-ulei esențial de ylang ylang complet
-ulei esențial de portocale, organic
-vitamina E
-extract de rădăcină de ridiche (conservant natural)
 
Uleiul de rosa mosqueta
Uleiul de rosa mosqueta, nerafinat, organic, este considerat un ulei de excepție, conținutul său în acizi grași polinesaturați (adică omega 3 și omega 6), împreună cu vitamina F, având o acțiune de regenerare celulară asupra pielii, motiv pentru care vedeți acest ulei ca ingredient principal în atâtea creme antirid.
Ca o paranteză, acest ulei este foarte bun și pentru estomparea cicatricilor, inclusiv cele rămase în urma operațiilor.
Alți constituenți activi:
-retinolul, formă activă a vitaminei A, utilizată în dermatologie pentru efectul refermizant asupra pielii.
-vitamina E, antioxidant natural.
-vitamina K
-squalane, cu proprietăți emoliente și antioxidante.

Uleiul de argan
Uleiul de argan, nerafinat, organic, este de asemenea un ulei regenerant, restructurant, hidratant și puternic antioxidant, fiind foarte bogat în vitamina E. Este un ulei extrem de apreciat ca ingredient în cosmeticele antiage și este recomandat cu precădere pielii mature, deshidratate, devitalizate.

Extractul concentrat de orhidee royală
Acest extract concentrat și certificat organic, este bogat în nutrienți și antioxidanți, hidratant, revitalizant, iar conținutul de flavonoide îl recomandă ca ingredient antiage în compoziții cosmetice.

Uleiul esențial de ylang ylang complet este un ulei cu un parfumu deosebit, tonic, regenerant celular și antiseptic, iar uleiul esențial de portocale bio, cu mirosul său fructat-floral, este calmant și tonic deopotrivă. Ca precauții, uleiul de portocale este fotosensibilizant și posibil iritant pentru pielea sensibilă. Din acest motiv, am ales să folosesc acest ulei în proporție de 0,3% din totalul compoziției.

Cine se bucură de această cremă? Eu în primul rând și alte câteva candidate...:)

 
 
 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu