luni, 1 aprilie 2013

Ciocolată spumoasă - yummy!

 
Ciocolata este răsfățul meu...arome delicioase de cacao, note subtile de vanilie...exact așa este untul de corp din imagine, pe care l-am creat special pentru noi toate, să ne desfătăm nu doar papilele gustative, ci pielea corpului! V-am tentat? :)

Spumos, fin, mirosind a ciocolată cu vanilie, acest unt se topește imediat în contact cu pielea și se absoarbe delicat, ca o încântare a întregilor simțuri. Nu pot vorbi despre acest unt, decât așa, încercând să-i fac o poezie, atât de mult mă uimește inconfundabila sa aromă de ciocolată pură, rafinată.


Am ales să fie un unt de corp aerat, spumos, ușor de întins, cu ingrediente simple, dar de mare efect:
  • unt de cacao brut, neprocesat, organic ( 40% din total)
  • unt de cacao dezodorizat, organic
  • ulei de cocos, virgin, organic (miros sublim de cocos)
  • ulei de migdale, presat la rece, organic
  • extract de vanilie, organic (simplu, vanilie delicioasă)
  • vitamina E
A fost apreciat de toată lumea, mai ales de viitoarele mămici ale grupului. Cel mai mult însă s-au bucurat burticile lor, care trebuie dezmierdate în toate cele 9 luni de sarcină cu unturi hidratante, antioxidante, emoliente și care ajută la prevenirea vergeturilor, proprietăți pe care le posedă din plin ”ciocolata mea spumoasă” :)

Și fiindcă o piele fină și moale îmi doresc și eu în fiecare zi, fiindcă Sofi adoră să stea cu nasul în borcanul de ciocolată (de data acesta, pentru corp :)) și să adulmece cu poftă aroma delicioasă, am făcut o porție nouă chiar astăzi și am vrut să vă răsfăț și pe voi vizual, aici pe blog! :)

 
 
 
 
După cum se vede, ca să fiu sigură că nu salivez ca un țânc prin casă, m-am aprovizionat și cu niște bucățele numai bune de păpat! Deși, sunt zile când la rețeta de mai sus, mai adaug un pic de miere, cacao crudă, cardamom, fleur de sel și obțin o ciocolată raw vegană pe care o pap fără remușcări la orice oră! :)
 
 
Acu fug să mai pap niște cioco până nu mă vede Sofi, că-s sensibilă tare la asemenea provocări olfactive! .p
 




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu