marți, 16 aprilie 2013

"Deliciul meu" - unt de corp cu vanilie, lămâie și caramel

 
Da...acest unt e din categoria ”la ce dulciuri mai poftim când ne dăm cu unt pe corp” :)
Nu se lasă mai prejos decât prietenul său, ”Ciocolată spumoasă” și miroase delicios a prăjitură cu cremă, sau ciocolată albă cu cremă de lămâie și vanilie, sau cupcake cu caramel...încă nu mă pot decide!

Am ales evident, tot untul de cacao ca ingredient principal, de data aceasta dezodorizat (deși își păstrează în continuare o aromă delicată de ciocolată), dar mereu organic, asezonat cu ulei de cocos virgin, organic și ulei de migdale, presat la rece, organic. Cireașa de pe tort, extractul de vanilie organic, extractul de caramel și câteva picături de ulei esențial de lămâie bio!


 Rezultatul e încântător și conform cu denumirea pe care i-am ales-o, de-a dreptul delicios. Sincer, tare mult îmi doresc să experimentez și să creez din aceleași ingrediente plus altele, o ciocolată albă de casă. Nu știu când, dar sigur o voi face, că prea mi se face poftă de ceva dulce când deschid borcanul cu untul de corp :) Oricum, atunci când voi face această ciocolată, o să o postez pe blog ca să vă inspirați și voi!

Ziceți și voi acum, să nu poftești?

S-a terminat repede bunătatea, așa că nu am apucat să-i fac niște poze mai potrivite, dar tot vă arat un close up cu ce mai era prin borcan :)


 
 
Este un unt hidratant, emolient, antioxidant, cu un miros delicat pe piele (eu tot zic ca miroase a prajitură:))

2 comentarii: