miercuri, 24 aprilie 2013

Cură de detoxifiere în 3 zile -ziua 3



 

Iată-ne și în ultima zi de detoxifiere...:) Ziua am început-o cu un shake de afine congelate (cam un pumn), suc de portocale (750 ml), 1 banană și un pumn de fulgi de ovăz. Ca de obicei, l-am împărțit cu soțul și până la prânz am mai mâncat doar o pară.

Prânzul a fost simplu, dar bun. Iarăși ciorbă de lobodă (îmi place foarte mult) și niște ciuperci făcute grill cu mujdei de usturoi. Pe post de gustare, am mâncat căteva migdale crude hidratate (ținute în apă plată peste noapte, la frigider) și am băut limonadă. Ce surpriză, nu? :)

Seara, am încheiat-o cu o salată mare verde și cu lăstari de lucernă și am mai mâncat o porție de ciuperci, nu de alta, dar chiar sunt extrem de gustoase! Evident, am mai băut și un fresh mare de portocale! :)

De mâine, voi mânca prânzul mai consistent, dar micul dejun și cina vor fi constituite din mâncăruri lejere (salate, shake-uri, fructe). Am câteva legături bune de pătrunjel în frigider, așa că sigur va urma un suc de portocale cu mult pătrunjel (care este și diuretic pe lângă multe alte beneficii). La mic dejun, mi-am propus deja un suc foarte bun din sfeclă roșie, morcovi și mere.

Ușor, nu? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu