vineri, 12 aprilie 2013

”Rosa” cremă hidratantă cu trandafiri

 
Această cremă îmi este foarte dragă, fiind prima cremă pe care am dat-o prietenelor la testat :)
Așa cum se vede din titlu, este o cremă hidratantă, care își face foarte bine treaba, lăsând o piele extrem de fină. Pe timp de iarnă, este o prietenă dragă pentru orice tip de ten, deși în general este recomandată unui ten normal sau uscat.

Haideți să vedem și ce ingrediente conține:
  • apă
  • hidrolat de trandafiri, organic
  • ulei de migdale, presat la rece, organic
  • alcool etilic natural
  • glicerină vegetală
  • ceară emulsifiantă vegetală
  • vitamina E
  • extract din sâmburi de grapefruit
Mirosul este unul subtil, dar extrem de plăcut de trandafiri din grădina bunicii. Mai țineți minte trandafirii de dulceață, nu? :)

Este și o foarte bună bază de machiaj, dar în primul rând menține pielea feței la un nivel de hidratare optim, fără zone uscate, fără coji pe nas și senzația aceea de ”strâns” pe care chiar și eu cu ten mixt o resimt, mai ales de la apa de robinet.

Simt nevoia cu această ocazie să vă și explic de ce postez ce creme produc și ce ingrediente conțin. În primul rând, fac acest lucru deoarece deocamdată nu am etichete la produse (ceea ce voi rezolva curând) și acele persoane care îmi testează deja produsele au nevoie de informații suplimentare, iar în al doilea rând, îmi place să împărtășesc cu voi o pasiune pe care îmi propun să o dezvolt într-o ocupație full time.
Îmi iau timpul necesar să fac lucrurile cu calm, bine organizat, cu toate lucrurile în ordine și profit de posibilitatea pe care mi-o dă acest blog să vă fac măcar un pic curioși :)

Eu sunt o persoană cucerită definitiv de tot ce înseamnă mai natural, mai sănătos, fie că vorbim de creme cosmetice, alimentație, stil de viață în general. Și eu am fost influențată de tot ce am citit, așa că sper ca măcar o persoană dintre voi să ia aminte de unele lucruri scrise aici, să-i deschid curiozitatea, să se informeze și mai mult și mă voi simți foarte fericită dacă aș reuși acest lucru. Sigur voi reuși acest lucru măcar cu fetița mea, Sofia, care va citi peste ani cu ce se ocupa mama ei atunci când ea era mică! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu