marți, 15 octombrie 2013

Apetisantul - unt de corp cu cocos si fructul pasiunii

 
 
Continui seria unturilor de corp delicioase, cu ”Apetisantul”! :) Să știți că nu întâmplător aleg aceste denumiri, ele sunt inspirate de aroma acestor unturi, care mie îmi aduce aminte de prăjituri cu cremă făcute în casă! :)

Vara, e o plăcere să le întinzi pe piele, în mișcări leneșe, pe o piele bronzată și să simți în nări arome de cocos, fructul pasiunii, caramel, vanilie, ciocolată...yummy!

Unturile sunt create special ca să ne răsfățăm, iar ”Apetisantul” nu se dezice și mă convinge să deschid mereu borcanul :)
 

Untul de cacao organic, uleiul de cocos virgin, organic, alături de extractul de fructul pasiunii, te ademenesc să îți scufunzi degetele și să simți cum se topesc fin uleiurile pe pielea ce rămâne mai apoi luminoasă și hidratată.
După soare, bronzul este pus excelent în evidență prin aplicarea acestor unturi, iar bonus, ajută la refacerea pielii după expunerea la razele UV.

2 comentarii:

  1. Buna Crina. As vrea sa te intreb ce crema ai folosit tu, pentru fetita ta cand era bebelus, impotriva petelor rosii care apar de la caldura. Poti sa-mi recomanzi ceva naturist? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Roxana! Eu am folosit cu ameliorari vizibile, gelul de aloe vera. Iti recomand sa iti iei aloe vera de la elemental.eu, la care trebuie adaugata putina guma xanthan pentru gelifiere. Guma o gasesti tot acolo. Se gaseste si pe alte site-uri, dar cauta sa fie fara adaosuri, eventual si organic. Acum, ii fac eu unguent cu catina si galbenele si o alta crema pe baza de apa fara parfum si chiar daca se mai irita, ii trece repede. Daca mai ai intrebari, contacteaza-ma si te mai ajut cum pot.

      Ștergere